مشکات

آپ کردن این وبلاگ رو فقط و فقط به عشق امام زمان خوبم ادامه می‌دم به امید روزی که شاید یه روزی که می‌رم خونه‌ش ببینمش

مشکات

آپ کردن این وبلاگ رو فقط و فقط به عشق امام زمان خوبم ادامه می‌دم به امید روزی که شاید یه روزی که می‌رم خونه‌ش ببینمش

برای امام رضا(ع)

بلیط ماندن است مانده روی دستهای من                      در این همه مسافر حرم نبود جای من؟

رفیق عازم سفر فقط "سلام" را ببر                               سفارش مریض حضرت امام را ببر

"سلام نسخه"را ببر ببین دوا نمیدهد؟                         ا ز او بپرس این مریض را شفا نمیدهد؟

چقدر تا تو با قطار ها سفر کند دلش                            چقدر بگذرند زائرانت از مقابلش

چقدر باد های دوری ات مچا له اش کنند؟                     و دوستان به روزهای خوش حواله اش کنند؟

مرا طلایی گنبد تو بیقرار میکند                                   کسی مرا به دوش ابرها سوار میکند



خیال میکند که دیدن تو قسمتش شده                       همین کسی که دارد از خودش فرار میکند

به بادهای آشنای شرق بوسه میدهد                       به آتش ارادت تو افتخار میکند

به این امید ضامن رئوف تا ببیندت                             هی آهوان بچه دار را شکار میکند

هزار تا غروب در مسیر ایستاده ام                            به هر که آمده پابوس نامه داده ام

من از کبوتران گنبدت کمترم مگر                               که بعد سالها مرا نخوانده ای به این سفر

قطار های عازم شمال شرق میروند                          دقیقه های بی تو مثل باد و برق میروند

کسی بلیط رفتنی به دست من نمیدهد                    به آرزوی یک جوان خام تن نمیدهد

بلیط ماندن است مانده روی دستهای من                  در این همه مسافر حرم نبود جای من؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد